مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 17:152023-08-21سياسي

نباید از نقش تربیتی مساجد غافل شویم 


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: شهدایی چون شهید باکری و تجلایی، همگی در مسجد تربیت یافته اند و جبهه و جنگ نیز در آن زمان از مسجد اداره می شد، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: شهدایی چون شهید باکری و تجلایی، همگی در مسجد تربیت یافته اند و جبهه و جنگ نیز در آن زمان از مسجد اداره می شد، بنابراین نباید از نقش تربیتی مساجد غافل شویم.

  حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی روز دوشنبه در گفت وگوی خبری، با اشاره به نامیده شدن 21 آگوست مصادف با 30 مردادماه به عنوان روز جهانی مسجد ، اظهار کرد: تاریخ 21 آگوست سال 1969 مصادف با 30 مرداد 1348 یادآور یک واقعه تاریخی و برنامه مسیح-صهیون است که در صبح آن روز، مسجدالاقصی را آتش زده و حدود 1500 مترمربع از این مسجد دچار طعمه حریق شد و سقف آن نیز فروریخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این واقعه تاریخی، به پیشنهاد جمهوری اسلامی در اجلاس وزرای کشورهای اسلامی به عنوان روز جهانی مسجد نامیده شد تا به نام و یاد و جایگاه ویژه مسجد با توجه به این که مسجد الاقصی، محل معراج پیامبر(ص) و محل عبادت بسیاری از پیامبران الهی بوده است، توجه جدی شود.

وی با بیان این که نامگذاری روز جهانی مساجد، یادآور ظلم نسبت به مسجد توسط صهیونیسم بین المللی است، ادامه داد: مسجد الاقصی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید از نقش تربیتی مساجد غافل شویم 

نباید از نقش تربیتی مساجد غافل شویم